.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
9300 بابلی تسهیلات مسکن دریافت کردند

رئیس بنیاد مسکن بابل، بابلسر و فریدونکنار گفت: 9 هزار و 315 شهروند بابلی در چهار سال گذشته برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک معرفی شدند. 

به گزارش شمال نیوز، علی صفری بیان داشت: جمع وام‌های بهسازی مسکن روستایی حوزه بابل، بابلسر و فریدونکنار 13 هزار و 617 واحد و جمع کل پایان کار بهسازی مسکن روستایی حوزه بابل، بابلسر و فریدونکنار، هشت هزار و 601 واحد بوده است.

وی افزود: برای معرفی به بانک و دریافت وام‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر، 582 نفر در شهرهای گلوگاه، خشرودپی، مرزیکلا، زرگرمحله و گتاب جهت احداث هزار و 142 واحد اعم از دوجانبه و سه‌جانبه به بانک معرفی شدند.

رئیس بنیاد مسکن بابل، تعداد اسناد صادره در بابل و بندپی تا پایان سال 89 را 36 هزار و 113 فقره اعلام کرد و گفت: تعداد کل اسناد صادره حوزه بنیاد مسکن بابل، بابلسر، بندپی و فریدونکنار، 50 هزار و 41 فقره بوده که از نظر صدور سندهای ساختمانی بنیاد مسکن بابل رتبه نخست را در مازندران و هشت استان کشور کسب کرد.

وی بیان داشت: سال گذشته از حساب 100 امام خمینی (ره)، سه هزار و 254 نفر برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک معرفی شدند که در پایان 219 نفر پایان کار گرفتند.

سفری تصریح کرد: بنیاد مسکن فروردین سال 58 با دستور امام خمینی (ره) تشکیل و تاکنون بعد از گذشت 32 سال خدمات بسیار شایسته‌ای را در سطح کشور ارائه داده است.
محمود احمدی - خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.402 seconds.